Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
SportSlife Ploegmanager

|
Geplaatst: 23-04-2022 7:24:00 Onderwerp: Zondag 24 April 2022 |
|
|
Volgens Frank De Boosere zou het dringend eens moeten regenen. Voor mij is dat goed, maar dan liefst na 13U, dan kijk ik naar de koers.
Maar om 8u30 zou ik nog eens een ritje willen rijden. De wind zou NO3 zijn, dus nu keer richting noorderburen.
Wie een ritje in gedachte heeft, hou u zeker niet in hé |
|
Terug naar boven |
|
 |
Noël Willems

|
Geplaatst: 23-04-2022 20:16:38 Onderwerp: |
|
|
Ik komook af. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Danny De Storme Junior

|
Geplaatst: 23-04-2022 21:59:03 Onderwerp: |
|
|
ik kom |
|
Terug naar boven |
|
 |
Tony Junior
|
Geplaatst: 23-04-2022 22:22:16 Onderwerp: |
|
|
Ga ook afkomen |
|
Terug naar boven |
|
 |
Didier De Vriendt Ploegmanager

|
Geplaatst: 23-04-2022 23:38:20 Onderwerp: |
|
|
Ik probeer ook af te komen . |
|
Terug naar boven |
|
 |
Eddy Junior

|
Geplaatst: 24-04-2022 6:22:59 Onderwerp: |
|
|
ik kom ook af |
|
Terug naar boven |
|
 |
Fast Freddy Wegkapitein

Geregistreerd op: 18 Dec 2009 Berichten: 1237 Woonplaats: Sleidinge / SPONSOR
|
Geplaatst: 24-04-2022 6:33:46 Onderwerp: |
|
|
Ik kom af |
|
Terug naar boven |
|
 |
Franky Lootens Prof

|
Geplaatst: 24-04-2022 6:36:30 Onderwerp: |
|
|
Ik fiets mee |
|
Terug naar boven |
|
 |
NICK ZWART Aspirant
|
Geplaatst: 24-04-2022 6:37:14 Onderwerp: |
|
|
Ik ook |
|
Terug naar boven |
|
 |
SportSlife Ploegmanager

|
Geplaatst: 24-04-2022 13:16:25 Onderwerp: |
|
|
12 man aanwezig aan de start deze morgen.
De 78 km rit gereden richting Kijk Uit.
Op vraag van de leden volgende week in 2 groepen rijden. Een snellere groep en een minder snelle. Op die manier worden de zondagritten terug een stuk toegankelijker.
Ik kan er VOLGENDE zondag helaas niet bij zijn. Evergem Loopt(alternatief op Ekiden) en daddy zijn verjaardag.
Woensdag tracht ik er bij te zijn. Dan starten we terug in 2 groepen. 🙋🏻
Laatst aangepast door SportSlife op 24-04-2022 17:53:37; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
 |
Kurt Van Belle Ploegmanager

|
Geplaatst: 24-04-2022 13:44:18 Onderwerp: |
|
|
Toch jammer dat de 9u rustige groep gewoon geschrapt is.
Van deze groep zijn er nu bijna nooit meer aanwezig …
Er was toch geen probleem … de snelle starten nog altijd om 8u30 waarom het 9 u groepje schrappen 🥲?
Niemand wint hiermee …. Geen meer deelnames om 8u30 en niemand meer om 9 u …
Nathalie _________________ ONLY HE WHO GIVES UP IS DEFEATED. EVERYONE ELSE IS VICTORIOUS |
|
Terug naar boven |
|
 |
Disc Aandeelhouder

|
Geplaatst: 24-04-2022 13:45:46 Onderwerp: |
|
|
Raar, was 1 minuut te laat. Te veel tijd nooit goe idee
Dacht dat jullie andere kant uit waren, anders is minuutje te laat geen probleem.
Nu ja, misschien was solo-ritje na gisterennavond ook nie zo’n slecht idee 😏 |
|
Terug naar boven |
|
 |
SportSlife Ploegmanager

|
Geplaatst: 24-04-2022 18:05:04 Onderwerp: |
|
|
Kurt Van Belle schreef: |
Er was toch geen probleem … de snelle starten nog altijd om 8u30 waarom het 9 u groepje schrappen 🥲?
Nathalie |
Persoonlijk vind ik dit een terechte opmerking Nathalie.
Ook ik was verrast door deze beslissing. Dus zeker niet unaniem genomen door ons bestuur.
Maar ik ben ervan overtuigd dat dit gebeurt is met de beste bedoeling.
Ik weet dat niet iedereen dit zal lezen, maar ik had toch graag (van de mensen die dit lezen en hun gedacht willen zeggen over dit onderwerp) een mening gehad.
Mijn mening?
Als ik de zaterdag gereden heb, dan wil ik op zondag meerijden met de tragere groep. (lees 9u)
Rijd ik niet op zaterdag vertrek ik op zondag liever om 8u30. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 24-04-2022 18:49:56 Onderwerp: |
|
|
SportSlife schreef: |
Kurt Van Belle schreef: |
Nathalie |
Persoonlijk vind ik dit een terechte opmerking Nathalie.
Ook ik was verrast door deze beslissing. Dus zeker niet unaniem genomen door ons bestuur.
Maar ik ben ervan overtuigd dat dit gebeurt is met de beste bedoeling.
Ik weet dat niet iedereen dit zal lezen, maar ik had toch graag (van de mensen die dit lezen en hun gedacht willen zeggen over dit onderwerp) een mening gehad.
Mijn mening?
Als ik de zaterdag gereden heb, dan wil ik op zondag meerijden met de tragere groep. (lees 9u)
Rijd ik niet op zaterdag vertrek ik op zondag liever om 8u30. |
Ik denk dat dit een deel correct is, en er bovendien mensen zijn die op zondag om 9u een kortere rit prima vinden.
Misschien gewoon terug openstellen ? Mensen die op zondag wat later willen vertrekken, rustig ontbijten en rustig fietsen. Het was net als om 8u30 steeds een vaste groep gegadigden.
Wie om half 9 wil starten kan dit 😏 traag of snel.
Diegenen die om 9u willen starten moeten dit ook kunnen 😏
Ik lees het wel.
Bedankt. _________________ ONLY HE WHO GIVES UP IS DEFEATED. EVERYONE ELSE IS VICTORIOUS |
|
Terug naar boven |
|
 |
Wim Fredericq Junior

|
Geplaatst: 24-04-2022 20:58:56 Onderwerp: |
|
|
Voor mij persoonlijk mag er terug om 9 uur gestart worden  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Michel Ploegdirecteur

|
Geplaatst: 25-04-2022 10:36:49 Onderwerp: |
|
|
Om alle misverstanden te vermijden, en Danny weet dit ondertussen al, ik was de persoon die gepleit heeft om "terug" een gezamenlijke start om 08.30hr te voorzien.
Na overleg met Ghosts die alle zondagen met veel enthousiasme om 09.00hr aanwezig zijn, had ik begrepen (verkeerdelijk precies) dat dit OK was.
Voor zij die denken dat we altijd gesplitst gereden hebben, niets is minder waar : kijk bijvoorbeeld eens naar afspraken lente 2018 , lente 2019. Splitsen snellere en minder snelle groepen ( ver of minder ver) gebeurde kort na het ingaan van het zomeruur om 08.30hr aan de kerk. Zelfs in 2020 tussen de coronagolven in lukte dit !
De club heeft het al niet zo gemakkelijk en gaan we nu echt zo verder doen dat het enige contact tussen een aantal groepen beperkt wordt tot het gezellige samenzijn achteraf ?
Natuurlijk kan ieder lid beslissen later te starten maar moet de club dit zo organiseren?
Ik maak mij de bedenking dat dit minder te maken heeft met snel of minder snel maar dat hier andere zaken spelen waar ik niet de vinger kan op leggen.
Ik lees het wel maar zou het jammer vinden dat ik op zaterdagavond al moet beslissen met welke groep ik op zondagmorgen ga rijden. _________________ "To be a watje or not to be a watje,
that's the question" |
|
Terug naar boven |
|
 |
Jurgen V. Junior

|
Geplaatst: 25-04-2022 11:47:07 Onderwerp: |
|
|
Door omstandigheden reed ik de voorbije weken en ook de volgende 2 weken niet mee met de club. Mijn afwezigheid stond dus los van de wijziging van het startuur van 9u naar 8u30.
In het begin mijn Ghostbikers carrière in 2018 werd tijdens het zomeruur inderdaad gestart om 8u30 ( dezelfde regeling werd ook gevolgd door mijn vroegere club). Er werd het eerste deel samen rustig gereden waarna de snellere groep zich na x km afsplitste. Er was contact tussen de snelle en "tragere" groep en de keuze om toch iets verder/sneller te rijden kon tijdens de rit nog gemaakt worden. Dit vond ik een prima regeling .... |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 25-04-2022 12:31:57 Onderwerp: |
|
|
Als trouwe 9u rijder/starter vernam ik regelmatig van niet wekelijkse club rijders dat het aangenaam is - op zondag - om 9u te starten.
En sowieso zijn er om 9u, wel altijd wat minder gedreven fietsers die om 9 u startten. Chill beginnen ?😏 op een zondag …
De opsplitsing om 8u30 in 2 groepen is een moeilijke … rijden we dan toch niet samen … weinig deelnemers = sneller tempo…. Wat sowieso regelmatig plaatsvindt …en de minder snelle fietser haakt dan af …
Om 9u trage groep geeft zekerheid aan de mensen die een rustige zondag wensen op rustig tempo te kunnen fietsen, met toch zonder problemen ook 70 km op de teller …
Moeten we dit dan via afspraken ritten doen? Net eens andere mensen aanspreken ….
Maar dit is mijn persoonlijke mening/ervaring van een toch trouwe 9u zondagsrijdster.
Ik lees het wel 😏 _________________ ONLY HE WHO GIVES UP IS DEFEATED. EVERYONE ELSE IS VICTORIOUS |
|
Terug naar boven |
|
 |
AntoineVanHijfte Ploegdirecteur

|
Geplaatst: 25-04-2022 16:55:21 Onderwerp: |
|
|
Blijkbaar heel veel meningen, en dat mag. Persoonlijk draagt een tragere rit om 09.00hr mijn voorkeur weg. De minder sportieve rijders willen liever ook iets langer uitslapen, en al is het maar een half uurtje het is een half uur. Dat is natuurlijk heel persoonlijk. Consequent samen starten en dan splitsen na afspraak is natuurlijk ook een mogelijkheid. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 25-04-2022 17:32:14 Onderwerp: |
|
|
AntoineVanHijfte schreef: |
Blijkbaar heel veel meningen, en dat mag. Persoonlijk draagt een tragere rit om 09.00hr mijn voorkeur weg. De minder sportieve rijders willen liever ook iets langer uitslapen, en al is het maar een half uurtje het is een half uur. Dat is natuurlijk heel persoonlijk. Consequent samen starten en dan splitsen na afspraak is natuurlijk ook een mogelijkheid. |
Zo voelde het ook dikwijls aan met niet regelmatige rijders.
Je kan zaterdagavond weggeweest zijn en toch nog een fietstocht 😏
Paul past wel altijd aan aan trage rijders 😏👍
Van de 8u30 groep met vb maar 2 trage rijders aanwezig kan je dit niet verwachten… _________________ ONLY HE WHO GIVES UP IS DEFEATED. EVERYONE ELSE IS VICTORIOUS |
|
Terug naar boven |
|
 |
|