Ghostbikers Sleidinge VZW Ghostbikers Sleidinge VZW
Mountainbike & Cyclingclub

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

REGELS !!!!!

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Ghostbikers Sleidinge VZW -> MEDEDELINGEN BESTUUR IVM CORONA
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
SportSlife
site-admin

BerichtGeplaatst: 03-08-2020 7:41:31    Onderwerp: REGELS !!!!! Reageren met citaat

Ik ben ervan overtuigd dat dit onderwerp deel zal uitmaken van heel veel reacties. Toch zie ik me verplicht om dit nog eens te herhalen en begin met een ervaring die geschreven is door mijnen attente secretaris!!!

Na een halfuurtje op het terras kregen we bezoek van meneer het "Zwaantje". Politie had een klacht gekregen dat er veel wielertoeristen op het terras zaten. Gelukkig waren er al aantal Ghosts verdwenen (en ook een paar van N&V)
Eerste vraag van meneer de polies : zitten jullie hier met je bubbel ?? Er is mij gemeld dat hier een een pak wielertoeristen samen op het terras zaten ?
Eén van onze specialiteiten is ons van den dommen gebaren ... Wink Wink en uiteraard konden we ook nog net rekenen op de diplomatie van Michel !! Mr. de Polies dreigde al met een boete van 250 euro per persoon..., maar zo'n vaart liep het gelukkig niet.

Waar komt het hem nu op neer ?
* rij met maximum 10 personen in een groep met wegkapitein
* zorg dat je op de après met maximum 6 personen aan één tafel zit met voldoende afstand (jezelf en je bubbel van 5 - uiteraard weten die
gasten ook dat dat niet jouw bubbel is, maar ze willen het niet op de top drijven !)
* zorg dat je je mondmasker steeds bij hebt en kunt tonen
DUS GHOSTS - GELIEVE DIT IN GEDACHTEN TE HOUDEN VOOR VOLGENDE RITTEN EN APRES !!

Ik ben zondag een ritje op mijn alleentje gaan rijden! Waarom? Mijn pa zit in mijn "bubbel" en is zwaar risicopatient, ik wil het niet op mijn geweten hebben enz enz.....

Tijdens mijn ritje zag ik nog steeds grote groepen rijden, in de eerste plaats ongereglementeerd, anderzijds niet volgens de CORONA regels.
Ik weet het, het is vervelend, en lastig en we hebben maar dit alleen enz enz. Het is niet zo dat we moeten zoeken naar alternatieven om de regels niet te volgen, neen, we houden ons aan de regels en zorgen er allemaal samen voor dat 2021 terug een "normaal" jaar is als alle jaren ervoor.

Ik zou het niet graag horen dat er ook maar één GB'er is die getroffen wordt door het virus en opgelopen is tijdens één van onze ritten. Het klinkt allemaal zwaar maar ik voel me verplicht dit jullie allemaal op het hart te drukken!!!!!!
Men zegge het voort
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Ghostbikers Sleidinge VZW -> MEDEDELINGEN BESTUUR IVM CORONA Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: