Ghostbikers Sleidinge VZW Ghostbikers Sleidinge VZW
Mountainbike & Cyclingclub
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Datum en plaats

 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Ghostbikers Sleidinge VZW -> VTT - CYCLING 2022
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Pycksken
site-admin


Geregistreerd op: 17 Dec 2009
Berichten: 10726
Woonplaats: Sleidinge / VOORZITTER

BerichtGeplaatst: 04-10-2021 19:34:15    Onderwerp: Datum en plaats Reageren met citaat

Dag Ghost,

De Vlaamse Wielrijdersbond heeft onze aanvraag goedgekeurd om ons mountainbike- en cyclingweekend te laten doorgaan op vrijdag 9 september - zaterdag 10 september en zondag 11 september.

Locatie is terug het Chirolokaal - Lovendonk 8 te Sleidinge.

De reclamecampagne kan starten.
De data kan genoteerd worden in jullie agenda.
De medewerkerslijst zal terug enigszins ge-updated worden en zo vlug mogelijk al op het forum geplaatst worden.

We willen deze maal veel korter op de bal spelen.

Alvast bedankt om deze dagen vrij te houden om een beetje mee te helpen en deel te nemen.

Waarvoor onze dank.

Het bestuur
_________________
ALLERLAATSTE DAG OM BESTELLING DOOR TE GEVEN !!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Edith
Elite-zonder contract


Geregistreerd op: 02 Jan 2018
Berichten: 457
Woonplaats: Sleidinge

BerichtGeplaatst: 28-04-2022 13:20:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik had er gisteren al over met Danny vd Walle. Zou het geen idee zijn om ook een gravel optie aan te bieden? Dit trekt nog extra volk aan.
Dit is tegenwoordig gps based, dus moet je niet uit pijlen. Wat veel werk spaart.
Je kan dan stukken gelijk laten lopen met de vtt en dan optie voorzien gravel of mtb.

Een gravel route is wel langer dan een vtt. Er zijn verschillende opties eerder naar Zomergem, Knesselare of Nederland of Moerbeke, Wachtebeke om verder uit te wijken. Ik zou voor een 60, 100, 150 gaan op het gebied van afstanden. Of toch iets in die richting.

Je zou dan wel moeten vooraf inschrijving voorzien gezien je de route 1 of 2 dagen op voorhand doorstuurt. Maar ik denk dat via de bond er een mogelijkheid om gratis een inschrijvingstool te gebruiken.

Mocht er hiervoor interesse zijn dan help ik graag met het parcours en de communicatie en het weekend. Met betrekking tot gravel heb je een aparte website van grinta en ook aantal Facebook groepen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Marcus
site-admin


Geregistreerd op: 16 Dec 2009
Berichten: 9453
Woonplaats: Sleidinge / BESTUURSLID

BerichtGeplaatst: 04-05-2022 19:00:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Lijkt me een uitstekend idee, maar uiteraard moet het bestuur zich daar over uitspreken. Betekent wel dat er extra man nodig is voor de BV. Maar als jij het parcours kan tekenen, super! Maar nogmaals, het is het bestuur die hierover beslist.
_________________
Als ge denkt dat je altijd tegenwind hebt gehad dan is het waarschijnlijk windstil.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Edith
Elite-zonder contract


Geregistreerd op: 02 Jan 2018
Berichten: 457
Woonplaats: Sleidinge

BerichtGeplaatst: 05-05-2022 10:26:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Marcus schreef:
Lijkt me een uitstekend idee, maar uiteraard moet het bestuur zich daar over uitspreken. Betekent wel dat er extra man nodig is voor de BV. Maar als jij het parcours kan tekenen, super! Maar nogmaals, het is het bestuur die hierover beslist.


Komoot is mijn beste vriend Laughing
De korte afstand laat je grotendeels gelijk lopen met de VTT, behalve de technische passages.
Voor de langste afstand zou je idd een extra bevoorrading moeten voorzien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kathleen
Ploegdirecteur


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 1521
Woonplaats: Lembeke

BerichtGeplaatst: 05-05-2022 14:20:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben voorstander,is minder technisch maar mag langer zijn dan een doorsnee MTB rit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Edith
Elite-zonder contract


Geregistreerd op: 02 Jan 2018
Berichten: 457
Woonplaats: Sleidinge

BerichtGeplaatst: 05-05-2022 15:51:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Je moet bij een gravel rit ook altijd een leuk logo bedenken en dito naam

- The Spooky Gravel Ride (met logo Ghosts)
- Ever gravel (met everzwijn, de vlag van Evergem)
- Meetjeslandse gravel ride (een oud meetje op een velo)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
SportSlife
Ploegmanager


Geregistreerd op: 16 Dec 2009
Berichten: 3667
Woonplaats: Doornzele

BerichtGeplaatst: 07-05-2022 16:20:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Dinsdag is het vergadering, ik stel het voor.

Voor mij betekend dit wel opnieuw een aanvraag versturen naar de desbetreffende gemeentes welke we doorkruisen.
Maar geen probleem!!!!

@Edith, de aanvragen moeten minstens 60 dagen voor de rit aangevraagd zijn voor de verschillende gemeentes.
Voor natuur en bos moeten alle aanvragen binnen zijn voor 1 mei!!!!!

Maar ik doe mijn best, via Philip Van De Velde (Sport Vlaanderen) tracht ik iets te bereiken.

hieronder de reglementering van Natuur en bos

Beste MTB-organisator,

De aanvragen voor MTB-tochten lopen vlotjes binnen bij Natuur en Bos.
Wist je dat we elk jaar ongeveer 850 aanvragen ontvangen? Een stevige klus, vooral voor onze boswachters die elke aanvraag controleren en waar nodig ook bijsturen.

Om elke aanvraag mooi op tijd te kunnen behandelen, willen we je graag nog even herinneren aan de afgesproken deadlines voor het indienen van aanvragen.

Tochten voor de winterkalender (1 september t.e.m. 28 februari) meld je aan in de e-Tool TT van Sport Vlaanderen vóór 1 mei. Voor de zomerkalender (1 maart t.e.m. 31 augustus) is dat vóór 1 november. Twee keer per jaar ontvangt Natuur en Bos dan ‘in bulk’ alle aanvraagdossiers. Op die manier kan Natuur en Bos de organisator van een VTT minstens 3 maanden vóór het evenement een antwoord op de aanvraag geven. Zo verminderen we ook het risico op overlap met andere recreatieve activiteiten of natuurbeheerwerken in een natuurdomein.

We merken dat organisatoren steeds vaker aanvragen voor tochten na de deadlines indienen. Hou er rekening mee dat een te late aanvraag een impact heeft op de routemogelijkheden voor je tocht:

Komt de aanvraag voor je tocht na de bulkaanvraag binnen, dan kan je voor die tocht enkel nog op de vaste MTB-routes rijden in de natuurdomeinen van Natuur en Bos.
Komt je aanvraag minder dan 35 dagen vóór de start van je activiteit binnen, dan kan je enkel een route uitstippelen die niet door een gebied van Natuur en Bos loopt.
Vraag dus steeds tijdig je tocht aan, mét een volledig en correct dossier: vóór 1 mei voor de winterkalender en vóór 1 november voor de zomerkalender. Handig voor jou én voor ons!

Ik weet natuurlijk niet als er voor een gravelrit dezelfde reglementen van toepassing zijn?
[/u]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Ghostbikers Sleidinge VZW -> VTT - CYCLING 2022 Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum