Ghostbikers Sleidinge VZW Ghostbikers Sleidinge VZW
Mountainbike & Cyclingclub

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Evaluatie VTT 2019

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Ghostbikers Sleidinge VZW -> VTT - CYCLING 2019
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Marcus
site-admin

BerichtGeplaatst: 07-09-2019 17:15:32    Onderwerp: Evaluatie VTT 2019 Reageren met citaat

Al veel positieve reacties gekregen de laatste twee dagen maar we blijven streven naar kwaliteit. Dus opmerkingen zijn welkom.

Wat ik al gehoord heb voor de avondrit:
• nog meer obstakels wit kalken
• auto-obstakel gravé-weg naar draaibos ook beter aanduiden

Vul maar aan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Luc Van Acker
Ploegmanager

BerichtGeplaatst: 07-09-2019 18:18:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Opmerking van een deelnemer;
Aan zonnepanelen in Belzele de keuze geven om langs de trappen naar beneden te rijden naar brugje of rond te rijden langs de verharde weg.
Terug naar boven
Disc
Ploegmanager

BerichtGeplaatst: 07-09-2019 18:18:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Geen splitsingsborden zetten die nog niet relevant zijn. Vrijdagavond verschillende mensen zien twijfelen bij eerste splitsing.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Marcus
site-admin

BerichtGeplaatst: 09-09-2019 14:09:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Een aantal opmerkingen van het mountainbike.be-forum. Het is niet meer de drukte van weleer, sociale media nemen de overhand maar toch een aantal mooie reacties. Ik zet ze hier even neer:

Deze tour heeft me aangenaam verast , leuke singletracks , top organisatie
Doe zo verder

Rit was dik in orde. alles tot in de puntje verzorgd.
De 50km gedaan, en we hebben ons geen seconde verveeld
Er wordt altijd het max. uit het parcours gehaald.
De talrijke privé-passages maken deze rit uniek in de streek.

Net thuis en gedoucht na een zalige tocht, ondanks de regen. Schitterend georganiseerd en leuk parcours. Het was mijn eerste avondrit maar zeker niet de laatste!

Kan enkel bevestigen wat Jumping Jack zegt. Vertrokken rond 8 uur waardoor het goed donker was in de Kwadebossen en Lembeekse bossen. Zeer leuke rit, tof parcours met verrassend veel privé stukken. Ook zeer goed uitgepijld in de bossen, markeringen met kalk inclusief. Bevoorrading was ook dik in orde met enkele verrassingsjenevers op het einde.
Het was lang geleden dat ik nog een nachtrit heb gedaan, maar deze komt volgend jaar zeker terug!

Leuke tour en de pannenkoek op het einde was zeker welkom. Mijn eerste avond VTT, maar zeker niet mijn laatste.
Terug naar boven
Pycksken
Aandeelhouder

BerichtGeplaatst: 09-09-2019 16:17:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb er maar ééntje ontvangen, maar positief denken ... één is meer dan nul ...

Dag heer Pycke,

Ik ben hier pas komen wonen (Wippelgem ) en als mountenbiker was dit was de ideale manier om de omgeving te ontdekken.

Het was genieten op de fiets. Een prachtige route met veel variatie.. Complimenten aan de organisatie!

Met vriendelijke groet,
Terug naar boven
Pycksken
Aandeelhouder

BerichtGeplaatst: 09-09-2019 16:23:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Dag iedereen,

Elk jaar horen we niets anders dan goede kritiek. Dat deugd uiteraard heel veel deugd.

Maar toch moeten we in vraag stellen waarom het deelnemers aantal elk jaar ongeveer hetzelfde is. Mocht iedereen terugkeren die het goed vond, dan zouden we nu rond de 2000 deelnemers moeten hebben.

Niet dat we daar naar streven, maar het is een vaststelling.

Het parcours zit heel goed in elkaar. En elk jaar vernieuwen hoeft echt niet - trouwens er zijn weinig clubs die dit nog doen !

We gaan zoeken om voor volgend jaar de meest gunstige datum te vinden (= minst mogelijk concurrentie in Oost-Vlaanderen).
Zeker meer reclame, eye-catcher, minder kosten maken, .....

Dus het werk kan terug beginnen ....

Maar we kunnen rekenen op een trouwe achterban !!

Als jullie puntjes ter verbetering, optimalisatie, .... weten ... deel ze dan aub mee (op forum, privé-berichtje, mailtje, ....).

Dank u wel.
Terug naar boven
Marcus
site-admin

BerichtGeplaatst: 09-09-2019 16:34:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Toch even een nuance ove rhet aantal deelnemers, ik denk wat betreft aantal mountainbikers dat we hoger zitten dan vorig jaar. Dit jaar was er zaterdag geen cycling en de cycling zondag had ook geloof ik minder deelnemers.

Maar je geeft het zelf al aan; de concurrentie is moordend op deze datum. Berlare, Eeklo en Zulte zijn er bijgekomen en sommige clubs rijden voor de punten. Zomergem is naar Boekhoute gegaan ipv naar Sleidinge... enz...

Wat betreft organisaties opteer ik om zowel in september als maart te organiseren.

In september met accent op MTB en in maart met accent op cycling.
De rit voor maart had ik vorig jaar al klaar richting Kalevallei. Eentje zonder privé-stukken, dus met maar 1 à 2 dagen uitpijlen.
Terug naar boven
prinsken
Junior

BerichtGeplaatst: 10-09-2019 9:35:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb deze zomer toch verschillende tochten gereden die aan geen enkele bond waren verbonden. 5 Euro inschrijvingsgeld, kaartje scannen: 'daar doen we niet aan mee meneer'.
Op zaterdag 21 september heb je een bondloze vtt in Maldegem, bijna de enige in Belgie (dichtste is Dessel, 150 km ervandaan en nog 1 in de ardennen), ze hebben de datum dus zelf een paar maand geleden kunnen uitkiezen.
Verbonden zijn met een bond zal wel vele voordelen hebben, maar er zijn dus ook nadelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Disc
Ploegmanager

BerichtGeplaatst: 14-09-2019 7:31:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Als jullie van datum veranderen, hou er dan rekening mee (of maak afspraak) dat dit niet samenvalt met Volpenswege kermis. Is wandeltocht en koers.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Ghostbikers Sleidinge VZW -> VTT - CYCLING 2019 Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: