Ghostbikers Sleidinge VZW Ghostbikers Sleidinge VZW
Mountainbike & Cyclingclub
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Clubrit zondag 14 mei

 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Ghostbikers Sleidinge VZW -> CLUBRIT OP ZONDAG om 8h30
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Pycksken
site-admin


Geregistreerd op: 17 Dec 2009
Berichten: 10726
Woonplaats: Sleidinge / VOORZITTER

BerichtGeplaatst: 08-05-2017 17:57:01    Onderwerp: Clubrit zondag 14 mei Reageren met citaat

Dag Ghosts,

Wie interesse heeft in een langer ritje aan een steviger tempo - laat maar weten hé !

Groetjes

Philip


Vanaf zondag lijkt het weerbeeld een stuk droger en vrij zonnig te worden. Daarbij is er een goede kans op aangename middagtemperaturen van circa 20 graden.
_________________
ALLERLAATSTE DAG OM BESTELLING DOOR TE GEVEN !!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Michel
Ploegdirecteur


Geregistreerd op: 15 Mrt 2010
Berichten: 1887
Woonplaats: Lovendegem

BerichtGeplaatst: 13-05-2017 16:53:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kom af.

Vandaag een Ghostbiker gehoord die dacht dar er steeds een gemiddelde van 30 á 31 km/hr gehaald wordt met het groepje dat om 8.30hr start. Shocked
30 km/hr is eigenknlijk al uitzonderlijk. Het gemiddelde ligt eigenlijk eerder rond de 29 en dan is dit nog afhankelijk van wie er mee is, het gekozen parcours , de wind en hoeveel Ghosts sterk genoeg zijn om even naast Didier te rijden Laughing Cool
Dit even om te benadrukken dat het vooral de bedoeling is van ongeveer drie uur te fietsen en de snelheid niet zo belangrijk is. Er wordt vooral goed voor elkaar gezorgd.

Tot morgen
_________________
"To be a watje or not to be a watje,
that's the question"
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Pycksken
site-admin


Geregistreerd op: 17 Dec 2009
Berichten: 10726
Woonplaats: Sleidinge / VOORZITTER

BerichtGeplaatst: 13-05-2017 17:44:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Inderdaad Michel,

Denk dat alle leden weten waar het om draait in een club. Samen rijden aan een tempo dat voor iedereen haalbaar is. Als dit niet gebeurt dan haken één voor één fietserq af en dat willen we niet.

Vermoed dat het allemaal rond gezond verstand draait zeker !

Dus wie een 3-tal uurtjes wil bollen, kom maar af om 8u30.

Groetjes

Philip
_________________
ALLERLAATSTE DAG OM BESTELLING DOOR TE GEVEN !!!


Laatst aangepast door Pycksken op 13-05-2017 17:50:06; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Brusseel Thierry
Gast





BerichtGeplaatst: 13-05-2017 17:48:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kom ook af.
Terug naar boven
SportSlife
Ploegmanager


Geregistreerd op: 16 Dec 2009
Berichten: 3667
Woonplaats: Doornzele

BerichtGeplaatst: 13-05-2017 20:05:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is super moeilijk om hier een gepaste oplossing voor te vinden. Een tegemoetkoming maken voor iedereen? T zal niet gemakkelijk zijn. Dit is zo in onze club, dit is ook zo in andere clubs.
Nu wil ik me richten tot de mensen welke regelmatig meerijden, het initiatief om zelf ne keer een ritje als wegkapitein te rijden blijft uit. Ik zie altijd dezelfde mensen die zich willen uitsloven voor de rest van het peloton.
Als er dan iets misloopt.....de rest vul je zelf maar in.

Bij deze doe ik een oproep aan alle Ghostbikers. Neem zelf eens het initiatief om een ritje te rijden. Dit betekend niet op kop rijden gedurende de volledige rit!! Ik ben ervan overtuigd dat je spontaan zal bijgestaan worden door een andere Ghost.

Begin april heb ik deze oproep als eens gedaan. Tot zover met weinig of geen resultaat. (Toch niet de keren welke ik erbij was)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Jurgen V.
Junior


Geregistreerd op: 03 Feb 2017
Berichten: 233
Woonplaats: Kluizen

BerichtGeplaatst: 13-05-2017 20:45:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat ik hier lees is iets waar ik ook bij mijn vorige club mee geconfronteerd werd en is dus blijkbaar iets wat bij alle clubs voorkomt.

Bij deze wil ik dan ook mijn respect uiten voor alle mensen, bestuursleden en medewerkers die zich inzetten voor de/een club. Daarom reageer ik graag op de oproep en wil ik me steeds inzetten als ik er bij ben op zondag (tijdens de week lukt niet). Door communies en fietstorganisaties in m'n geboortestreek was ik er de voorbije weken wat minder bij (morgen en volgende week ook niet). De volgende keer dat ik mee ben, kunnen jullie op me rekenen voor het kopwerk!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Didier De Vriendt
Ploegmanager


Geregistreerd op: 08 Okt 2011
Berichten: 2951
Woonplaats: Sleidinge

BerichtGeplaatst: 14-05-2017 6:53:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kom ook af maar zal wel vroeger stoppen .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Disc
Aandeelhouder


Geregistreerd op: 03 Jan 2011
Berichten: 5052
Woonplaats: Sleidinge

BerichtGeplaatst: 14-05-2017 7:00:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Kom ook, zien wel hoe beentjes zijn
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Disc
Aandeelhouder


Geregistreerd op: 03 Jan 2011
Berichten: 5052
Woonplaats: Sleidinge

BerichtGeplaatst: 14-05-2017 13:26:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Met 7 vertrokken en met 4 aangekomen.
Hoor het jullie al denken, dat zijn toch geen clubritten Rolling Eyes

Lag zeker niet aan snelheid.
Fred wou wel meerijden als we richting Melle, Lochristi reden. Voor mij geen probleem maar was niet vertrokken met ingesteldheid om 'veel kop' te doen. Beentjes weinig last van gisteren, conditie stilaan op pijl Wink, dus geen probleem.
Rond De Pinte, pad afgebroken bij Michel, Vwb pechdienst gebeld en tijdig in Klein Sleine Laughing
En Didier moest ook op tijd terug zijn. 'T Is wat met die schoonmoeders. De mijne was gelukkig niet thuis Laughing
In Destelbergen dan afscheid genomen van Fred.
Op terugweg nog gezelschap vanden Marcasou gekregen maar Danny DS gaf er nog eens 'nen snok' aan en zo met ons 4-tjes in Eecksen aangekomen.

Bedankt gasten, leuke voormiddag gehad!

Van gemiddelde snelheid en kilometers geen idee. Interessert mij ook niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Michel
Ploegdirecteur


Geregistreerd op: 15 Mrt 2010
Berichten: 1887
Woonplaats: Lovendegem

BerichtGeplaatst: 14-05-2017 16:35:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Vandaag idd pech met een afgebroken pad. Maar dankzij dit euvel de pechdienst waarbij we via de VWB verzekerd zijn eens kunnen testen.
Rond 9.35hr gebeld. Een polisnummer van de VWB kon ik niet opgeven ( interessant om misschien toch bij te hebben) maar ik vermoed dat hij dit zelf ook vlug vond. Nog de persoonlijke gegevens en locatie doorgegeven en men ging iemand sturen. Een klein half uurtje later werd ik opgepikt door een camionette en om 10.30hr werd ik thuis afgezet. WAT EEN SERVICE!!
Zeker een aanrader het contactnummer in je GSM op te slaan 080078762
_________________
"To be a watje or not to be a watje,
that's the question"
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Fast Freddy
Wegkapitein


Geregistreerd op: 18 Dec 2009
Berichten: 1237
Woonplaats: Sleidinge / SPONSOR

BerichtGeplaatst: 14-05-2017 18:06:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Bedankt om mij af te zetten, zo kon ik toch het aangename aan het nuttige(???) koppelen. Anders had ik alleen wel ritje naar daar uitgestippeld maar het is steeds leuker om in groep te rijden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Disc
Aandeelhouder


Geregistreerd op: 03 Jan 2011
Berichten: 5052
Woonplaats: Sleidinge

BerichtGeplaatst: 14-05-2017 18:06:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Michel schreef:
Vandaag idd pech met een afgebroken pad. Maar dankzij dit euvel de pechdienst waarbij we via de VWB verzekerd zijn eens kunnen testen.
Rond 9.35hr gebeld. Een polisnummer van de VWB kon ik niet opgeven ( interessant om misschien toch bij te hebben) maar ik vermoed dat hij dit zelf ook vlug vond. Nog de persoonlijke gegevens en locatie doorgegeven en men ging iemand sturen. Een klein half uurtje later werd ik opgepikt door een camionette en om 10.30hr werd ik thuis afgezet. WAT EEN SERVICE!!
Zeker een aanrader het contactnummer in je GSM op te slaan 080078762

Bedankt voor de tip.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Danny De Storme
Junior


Geregistreerd op: 22 Feb 2010
Berichten: 298
Woonplaats: Sleidinge

BerichtGeplaatst: 16-05-2017 21:12:34    Onderwerp: Reageren met citaat

nen schonen toer en plezant gezelschap
in stad Gent vrie wijs
Tot den volgende
groeten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Ghostbikers Sleidinge VZW -> CLUBRIT OP ZONDAG om 8h30 Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum