Ghostbikers Sleidinge VZW Ghostbikers Sleidinge VZW
Mountainbike & Cyclingclub

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Medewerkers op zaterdag 8 september
Ga naar pagina Vorige  1, 2

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Ghostbikers Sleidinge VZW -> VTT - CYCLINGRIT 2018
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Marcus
site-admin

BerichtGeplaatst: 03-09-2018 17:27:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Lesley De Baets schreef:
Marcus schreef:
Lesley De Baets schreef:
@MARCUS.... stuurde gij diene gpx van de kids toer door? We zouden da graag ne keer op voorhand rijden eh... dak weet langs waar dat is... graag spoedig antwoord aub!
Bedankt!

+indien de andere gpx bestanden beschikbaar zijn van de mtb en cycling, zou ik deze ook graag willen indien dit mogelijk zou zijn. Er zijn mensen die mij hier naar gevraagd hebben.

Heb hem doorgestuurd via mail. Is ongeveer 19 km.

Jep. Lukt. Woensdag eens verkennen.. maar hij is volgens mijnen Garmin 13,2 km ipv 19 zelle..

Hopelijk is hij goed ingelezen want het is weldegelijk 19 km. Dit is dan nog zonder de technische stukken in de chiro en Keizersgoed (inschatting tijdens de rit zelf maken indien dit haalbaar is voor die gasten of niet).

Wat betreft de GPX, die geven we niet vrij omdat er te veel privéstukken in zitten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Pycksken
Aandeelhouder

BerichtGeplaatst: 03-09-2018 18:31:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Lesley De Baets schreef:
+zijn er bordjes en bandjes van gemachtigd opzichter beschikbaar ol het eventueel verkeer tegen te houden bij het oversteken van de kids?

Dag Lesley,

Ik zal zorgen voor bandjes wegkapitein en bordje C3.

Grtz
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Ghostbikers Sleidinge VZW -> VTT - CYCLINGRIT 2018 Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: